Про письмові та усні звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації за 12 місяців 2021 року
За січень - грудень 2021 року до райдержадміністрації надійшло 887 звернень, в т.ч.:
867 письмових (за аналогічний період минулого року - 386), з них через вищестоящі органи отримано 838 звернень (за аналогічний період минулого року – 279). З отриманих звернень 34 - задоволено, 66 - відмовлено, 248 - роз’яснено порядок вирішення питань, 518 - переадресовано за належністю, 1 - не підлягає розгляду;
на особистому прийомі в керівництва району побувало 20 жителів нашого району (за аналогічний період минулого року – 201). За результатами розгляду звернень 1 – задоволено, 1 – відмовлено, 18 – роз’яснено порядок вирішення питань, з них 15 – роз’яснено на місці.
По питаннях соціального захисту – 312 ( за аналогічний період минулого року – 402), аграрної політики і земельних відносин – 44 (за аналогічний період минулого року - 28 ), комунального господарства – 215 (за аналогічний період минулого року - 100), питання декомунізації – 228(за аналогічний період минулого року – 2), охорони здоров’я – 28 (за аналогічний період минулого року - 19), транспорту і зв’язку – 18 (за аналогічний період минулого року – 6).
За категорією авторів звернень до райдержадміністрації надійшло від осіб з інвалідністю загального захворювання – 108 звернень.
Найбільше зверталися пенсіонери – 150 звернень, військовослужбовці – 68 звернень, безробітні - 23 звернення, державні службовці – 3 звернення, робітники – 43 звернення, бюджетна сфера – 5 звернень, підприємці – 4 звернення.
За звітний період проведено 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації.
Районна державна адміністрація і надалі буде продовжувати роботу для створення умов, за яких громадяни матимуть можливість вирішувати нагальні наболілі питання особистого та громадського значення.
Начальник відділу документообігу
та звернень громадян апарату
районної державної адміністрації Інна АНТОНЮК