Про письмові та усні звернення громадян, які надійшли до районної державної адміністрації за І півріччя 2021 року
За січень - червень 2021 року до райдержадміністрації надійшло 198
звернень, в т.ч.:
189 письмових (за аналогічний період минулого року - 196), з них через вищестоящі органи отримано 176 звернень (за аналогічний період минулого року – 147). З отриманих звернень 14 - задоволено, 28 - відмовлено, 62 - роз’яснено порядок вирішення питань, 84 - переадресовано за належністю, 1- не підлягає розгляду;
на особистому прийомі в керівництва району побувало 9 жителів нашого району (за аналогічний період минулого року – 152). За результатами розгляду звернень 1 – задоволено, 1 – відмовлено, 7 – роз’яснено порядок вирішення питань.
По питаннях соціального захисту – 80 ( за аналогічний період минулого року – 257), аграрної політики і земельних відносин –9 (за аналогічний період минулого року - 13 ), комунального господарства – 40 (за аналогічний період минулого року - 54), охорони здоров’я – 10 (за аналогічний період минулого року - 9), транспорту і зв’язку – 6 (за аналогічний період минулого року – 4).
За категорією авторів звернень до райдержадміністрації надійшло від осіб з інвалідністю загального захворювання – 26 звернень.
Найбільше зверталися пенсіонери – 39 звернень, безробітні - 5 звернень, державні службовці – 3 звернення, робітники – 4 звернення, бюджетна сфера – 1 звернення, підприємці – 1 звернення.
За звітний період проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації.
Районна державна адміністрація і надалі буде продовжувати роботу для створення умов, за яких громадяни матимуть можливість вирішувати нагальні наболілі питання особистого та громадського значення.
Начальник відділу документообігу
та звернень громадян апарату
районної державної адміністрації Інна АНТОНЮК