Що буде з газопостачанням під час воєнного стану: відповіді на запитання буковинців
Із 1 травня цього року побутових споживачів ТОВ «Чернівцігаз збут» автоматично було переведено до «постачальника останньої надії» (ПОН). За рішенням Кабінету Міністрів України, цю функцію виконує «Нафтогаз України».
Побутові споживачі продовжують отримувати природний газ за пільговою ціною – 7,96 грн/куб. м (з ПДВ, без вартості транспортування).
У зв’язку зі зміною постачальника газу, «Нафтогаз» надає відповіді на найбільш поширені запитання.
Чи потрібно подавати додаткові документи для переходу?
Ні, адже перехід від попередньої газопостачальної компанії відбувся автоматично. Водночас ТОВ ГК «Нафтогаз України» рекомендує споживачам звернутися до контакт-центру товариства для актуалізації контактної інформації.
Чи були збережені пільги після зміни постачальника?
Так, зміна постачальника не вплинула на наявні пільги споживача.
Якою буде вартість газу?
Усі споживачі отримують газ відповідно до річного тарифного плану «Фіксований» за ціною 7,96 грн/мЗ (з ПДВ, без вартості транспортування). Така ціна діятиме щонайменше до 1 травня 2023 року.
Із якої дати потрібно оплачувати рахунки?
Розрахунок за газ, спожитий з 1 травня 2022 року, має бути здійснений на рахунки ГК «Нафтогаз України». Оплати за газ, отриманий до 30 квітня 2022 року, мають здійснюватися на рахунки попереднього постачальника.
Що робити з переплатою за спожитий газ?
Питання повернення залишків переплат, нарахованих сум пільг i житлових субсидій слід розв’язувати, звернувшись до попереднього постачальника. На жаль, дієвого механізму переведення коштів між компаніями не існує
Водночас ТОВ ГК «Нафтогаз України» радить споживачам, які станом на 1 травня 2022 року мали переплати, здійснити наступні дії:
- написати заяву на повернення переплати;
- додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та повних банківських реквізитів власного карткового рахунку (із зазначенням IBAN, МФО, СДРПОУ банку);
- надіслати пакет документів на адресу для листування попереднього постачальника.
Що робити, якщо попередній постачальник продовжує надсилати рахунки?
Споживачі отримуватимуть два окремі платіжні рахунки.
Перший – від ГК «Нафтогаз України» за спожитий газ. Другий – від місцевих операторів газорозподільних мереж (від АТ «Львівгаз») за його транспортування.
Разом із тим, ТОВ ГК «Нафтогаз України» просить інформувати про зловживання з боку попередніх газопостачальних компаній, наприклад якщо вони продовжують надсилати рахунки чи вимоги оплатити послуги споживання природного газу, починаючи з 1 травня 2022 року. Про такі випадки просять повідомляти листом на client@gas.ua.
Чи зберігся мій номер особового рахунку?
Ні, оскільки компанії використовують різні інформаційні системи. Довідатися номер особового рахунку можна у такий спосіб:
- на сайті www.gas.ua на сторінці «Дізнатись номер рахунку»;
- чат-ботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
- на квитанції, яку доставить «Укрпошта»;
- у контакт-центрі ТОВ ГК «Нафтогаз України».
Як оплатити послуги спожитого природно газу?
Онлайн:
- в особистому кабінеті споживача на my.gas.ua;
- у чат-ботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
- через сайти та мобільні застосунки банків;
- за допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, iPay).
Особисто: через платіжні термінали самообслуговування; у відділеннях банку, «Укрпошти» aбo «Нової пошти».
Усі споживачі можуть отримати додаткову інформацію та консультації, звернувшись на електронну скриньку ТОВ ГК «Нафтогаз України» client@gas.ua
або до контакт-центру товариства за телефонами: 0663002888; 0983002888; 093 3002888.