Про письмові та усні звернення громадян, які надійшли до районної державної (військової) адміністрації у 2022 році
За січень - грудень 2022 року до районної державної (військової) адміністрації надійшло 679 звернень, в т.ч.:
673 письмових (за аналогічний період минулого року -887), з них через вищестоящі органи отримано 641 звернення (за аналогічний період минулого року – 838). З отриманих звернень 38 - задоволено, 70 - відмовлено, 290 - роз’яснено порядок вирішення питань, 274 - переадресовано за належністю, 1 – знаходиться у стадії розгляду.
На особистому прийомі в начальника районної державної (військової) адміністрації, першого заступника та заступників начальника, керівника апарату за даний період побувало 6 жителів нашого району (за аналогічний період минулого року - 20). За результатами розгляду звернень громадян, які побували на особистому прийомі 6 – роз’яснено порядок вирішення питань.
Всього розглянуто 679 звернень, з них:
по питаннях соціального захисту – 438( за аналогічний період минулого року – 312), аграрної політики і земельних відносин – 21(за аналогічний період минулого року - 44 ), комунального господарства – 119 (за аналогічний період минулого року - 215).
За категорією авторів звернень до районної державної (військової) адміністрації надійшло від осіб з інвалідністю загального захворювання – 59 звернень, від багатодітних – 25 звернень, від одиноких матерів – 11 звернень.
Найбільше зверталися пенсіонери – 93 звернення, робітники – 21 звернення, безробітні – 21 звернення, бюджетна сфера – 8 звернень.
За звітний період проведено 8 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній (військовій) адміністрації.
Районна державна (військова) адміністрація і надалі буде продовжувати роботу для створення умов, за яких громадяни матимуть можливість вирішувати нагальні наболілі питання особистого та громадського значення.
Начальник відділу документообігу
та звернень громадян апарату
районної державної адміністрації Інна АНТОНЮК