Чи потрібний документ про реєстрацію місця проживання при оформленні ID-картки?
❓Чи потрібний документ про реєстрацію місця проживання при оформленні ID-картки?
❗Відсутність реєстрації місця проживання не може бути підставою для відмови в оформленні першого паспорта громадянина України у вигляді ID-картки чи обміну документа у зв’язку з завершенням його терміну дії.
👆 Однак за відсутності «прописки» власнику першого паспорта не буде автоматично присвоєний Реєстраційний номер облікової картки платника податків.
📝 При формуванні пакету документів для оформлення українського паспорта громадяни можуть подавати до підрозділу міграційної служби/ЦНАПу/Паспортного сервісу витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує відомості про місце реєстрації/проживання (перебування) особи або інформацію про відсутність таких відомостей на дату та час його формування.
👉 Витяг видається органом ведення реєстру територіальної громади у паперовій формі за зверненням заявника або генерується у мобільному за стосунку «Дія».
👉При цьому документ в електронній або паперовій формі має однакове юридичне значення.
👆Слід також мати на увазі, що штамп про реєстрацію/зняття з реєстраційного обліку місця проживання в паспорт громадянина України у формі книжечки в підрозділах міграційної служби більше не проставляється.
🫱У разі зміни місця проживання чи перейменування назви вулиці власник паспорта громадянина України зразка 1994 року за потреби може оформити паперовий або електронний Витяг.
Управління ДМС у
Чернівецькій області