Відповідаємо на запитання про «Електронну чергу»
Відповідаємо на запитання про «Електронну чергу»
На «Гарячу лінію» УДМС у Чернівецькій області на номер (0372) 55-04-61 надходять запитання щодо особливостей прийому громадян за записом в «Електронну чергу». Пропонуємо добірку відповідей на найпоширеніші з них:
Мені відмовили в оформленні паспорта через запізнення. Наскільки це законно
Прийом однієї особи для оформлення паспортного документа розрахований на 15 хвилин. У випадку неявки заявника до підрозділу міграційної служби на 2 хвилини його черга скасовується автоматично. Таким відвідувачам можуть відмовити у наданні послуги, адже прийом у незаброньований час може призвести до порушення порядку роботи черги та – права інших громадян на отримання адміністративної послуги у визначений для них час.
Якщо в мене є запис чергу на визначений час, але підрозділ припиняє прийом через відключення електропостачання чи тривогу, чи маю я право на отримання послуги?
Зберігайте свій талон попереднього запису в чергу. Вам буде надано послугу по завершенні позаштатної ситуації у порядку живої черги у будь-який зручний для Вас день.
Чи є категорії відвідувачів, яким послуга надається в день звернення
Чернівчани можуть отримати талон в чергу у терміналах попереднього запису в день звернення, для чого передбачена певна кількість талонів. Також у всіх підрозділах УДМС у Чернівецькій області позачергово без попереднього запису паспортні послуги надаються військовослужбовцям, які можуть пред’явити військовий квиток.
Управління ДМС у
Чернівецькій області